Kdy bude zboží odesláno?

  • Z pravidla odesíláme objednávky, každý týden v úterý. (Kromě období, kdy je velké množství objednávek). V úterý odchází objednávky, které byly vytvořené a zaplacené do pondělní půlnoci.

 

Jak se starat o naše produkty?

  • Trička a mikiny perte vždy NARUBY maximálně na 30°.
  • Používejte běžný prací prášek.
  • Pokud vám na oblečení záleží, vynechte bělidla a aviváž.
  • Samotný potisk nikdy nežehlete, došlo by k jeho nenávratnému poškození.

 

Jak produkt vyměnit?

  • Nesedí vám velikost? Vadný kousek? Žádný problém, zboží vám bezplatně vyměníme.
  • Stačí vyplnit níže připravený formulář a spolu se zbožím ho odeslat zpátky do skladu.
  • Balíček pošlete obyčejně nebo doporučeně, nikdy však na dobírku! Takové balíčky nepřijmeme a pošleme zpět.
  • Poštovné zpět k vám při reklamaci hradíme my.

 

Jak zboží vrátit?

  • Rozmyslel/a jste si nákup? I na to jsme připraveni.
  • Zboží lze v případě, že je nepoužité, bez vad, nevyprané a dále prodejné, do 14 dnů od jeho obdržení vrátit.
  • Stači jej zabalit a spolu s níže vyplněným formulářem poslat zpátky do skladu.
  • Balíček pošlete obyčejně nebo doporučeně, nikdy však na dobírku! Takové balíčky nepřijmeme a pošleme zpět.
  • Peníze vám budou vráceny formou bankovního převodu na váš bankovní účet, který vyplňte ve formuláři níže.

 

Formulář na výměnu/vrácení zboží.

ČST_Reklamační_formulář